Novi Sad
09.10.2013.
07:01 > 07:15
Novosadska policija je potvrdila da se njeni pojedini pripadnici bave dodatnim poslom žbog čega su prošle godine dva policajca udaljena iz službe do okončanja postupka.
  • Kole

    10.10.2013 09:21
    Pa Milorade
    Nedavno svi mi vozači na službenim telefonima smo dobili poruku da policija bili uniformisani ili u civilu mogu da se voze besplatno.Mislim da je poruka upućena upravo od ševa SUKa.Inače šef SUKa je penzionisani policajac.
  • Milorad

    09.10.2013 22:16
    Bahatos
    Vzač sam u JGS Novi Sad. Da postoji bahatost i zloupotreba policajca je.Pri ulasku u autobus bili u uniformi ili u civilu da nekupe kartu koriste službene značke.A uvećni slučajeva se dešava da sa njima ima više putnika,oni su samnom.
  • DonJuan

    09.10.2013 17:52
    Manite se tih podela na dobre, porodicne ljude koji prehranjuju porodicu krseci zakon o policiji, i na ove druge, koji "bas krse zakon" krseci zakon........... Kriminalci su i jedni i drugi, a posao obezbedjenja treba prepustiti nekome ko nema nijedan, a takodje treba da prehrani sebe ili porodicu!!!
  • Teodosije III

    09.10.2013 17:17
    @Baltazar
    Znam jednog komandira smene u Tivtu koji kada ne radi ide u nadnicu da fizikali. Kaze nece da se bavi necasnim poslovima. Znaci kopa rupe, sece drvrce, radi na mesalici, lomi kamen. Znaci moze da se radi i ono sto nije u sukobu interesa
  • VOA

    09.10.2013 16:33
    @Ljubomir
    Ajde na crtu...al da skines znacku!
    Da ti pokazem kako se SA i BEZ zakona lomi nos.
    Cekam te ispred vrata kojih radis!

    Mustafa
  • 09.10.2013 14:50
    Bravo za autora
    Bravo za autora koji se ne potpise ispod svog teksta, gomila paoušalnih ocena, osuda i kvalifikacija. Po zakonu čak i policajci, (pored svih ostalih ljudi) imaju prava da rade u slobodno vreme, zamislite! i to ima dozvoljava Zakon i Ustav. Nikakve "stroge zabrane" ne mogu biti iznad toga. Problem je što ovaj vid posla treba legalizovati i staviti pod kontrolu države pa će se znati ko gde i kada moze da radi, kakve treba da ima kvalifikacije i koja su mu prava i obaveze, do tada će novine i pojedini komentari biti poligon za izlive ličnih frustracija. Bravo još jednom! Ljubomir
  • novosadjanka

    09.10.2013 14:21
    policajci reketasi
    Zasto je jos uvek "javna tajna" da novosadska policija reketira vlasnike lokala u Laze Teleckog??????????? To svi znaju!!!
  • 09.10.2013 13:52
    "+dežurstva+putni troškovi"

    Ne.. nego treba prekovremeno da rade za džabe (kojekakvi mitinzi, utakmice, ...) i još da putuju od svojih para?
  • 09.10.2013 13:38
    nema razlike izmedju finih i porodicnih momaka na ulazu i onih drugih! njima je zabranjeno da to rade i tacka!!!
  • Misko

    09.10.2013 12:14
    unutrasnja kontrola

    Zasto unutrasnja kontrola ne preceslja sve lokale ili samo proseta petkom i subotom i odmah ce se znati ko radi na vratima ?
  • @ alexa

    09.10.2013 12:08
    "U Svedskoj, sve nocne klubove obezbedjuje policija. U punoj uniformi, sve sa pistoljem, ne pije nista, ne prica ni sa kim, stoji u cosku i ceka (99,9% vremena, u njihovom slucaju, da raja ode kuci)."

    Nije tacno. Kada bi tamo panduri na duznosti obezbedjivali klubove i kafice ne bi bilo nikog da se bori protiv kriminala. Tamo klubove obezbedjuju redari koji na grudima imaju zakacenu sluzbenu redarsku znacku koju im je izdala drzava. Znacka mora uvek da se vidi i ona je dokaz da je nosilac znacke polozio drzavni ispit i uveden u registar redara ili kako se to u Srbiji kaze izbacivaca. Napad na njega se tretira kao napad na sluzbeno lice jer on to i jeste. Napasti redara u nekom kaficu je isto kao napasti policajca na ulici. Za to se ide na robiju. Ali nosioci takve znacke imaju i veliku odgovornost. Tacno se zna sta smeju a sta ne smeju i za prekoracenje ovlascenja i oni idu na robiju. Tamo po zakonu ako u nekom lokalu organizujes privatnu proslavu i imas gostiju preko jednog odredjenog broja drzava ti nalaze da moras unajmiti jednog takvog redara. Posle odredjenog broja gostiju jos jednog i tako dalje. Ako ga nemas a izbije neka frka obrao si bostan kada dodje murija i napise ti prijavu. Tamo redari imaju duznost da u klub, kafic ne puste nikog ispod 18 godina a ako policija u lokalu nadje maloletnika redar odgovara sto ga je pustio a gazda placa ogromne penale. Tamo ako je lokal registrovan za recimo 100 osoba cim se lokal napuni redar ne sme nikog vise da pusti unutra. Cim iz lokala neko izadje sme da unutra pusti isti broj ljudi koliko ih je tog trenutka izaslo napolje.
  • coco

    09.10.2013 11:51
    Ajmo još jednom.
    Još jednom:
    "Oće l' nam sva policija da leti sa posla?
    A to ko ono:
    Prošle godine sam imao sex dva puta, a ove duplo ređe...".
    Sve na okolnost:
    Citat gonjeg teksta (ispod naslova):
    "Novosadska policija je potvrdila da se njeni pojedini pripadnici bave dodatnim poslom žbog čega su prošle godine dva policajca udaljena iz službe do okončanja postupka".
  • Ćevara

    09.10.2013 10:21
    E moj "Rašo sa salaša"...
    Kanda si ti predugo na tom tvom salašu !!
    Ima i te kako dobrih, vrednih i poštenih policajaca koji nikad nisu uzeli mito, čast, nisu obezbedjivali nikog. Koji žive od plate i obradjuju tatinu zemlju, rade ko crnci. Bore se da prehrane svoje porodice! I to je velika većina njih!
    Koji ne nose Ifon5, kajle, Rolekse i ne voze BMW...
    Ali riba smrdi od glave..
    Da tim ljudima povećaju plate, daju povoljne kredite za stanove sigurno ne bi noću radili na vratima nego bi se sa avojom dečicom šetali popodne u parku i odmarali u krugu porodice!
    Na žalost desilo se šta se desilo!
    Kod nas ni posle bitke generali nisu pametni!
  • Podbarac

    09.10.2013 10:20
    Stvar je jasna, al ajd još jednom...
    Jes zabranjeno, al se toleriše. Kao ima premalo policajaca u uniformi, a obaška im male plate. Uz to, kad bi ih otpuštali, sve koje se ogreše o te zabrane, ostalo bi se bez policajaca u službenoj uniformi.
    Ovako ti momci, pogotovo oni u interventnoj, znaju kako grad "diše". Znaju ko, gde i šta radi, a što je najvažnije: KO ZA KOGA diluje ili za koga radi. Uz to znaju jako dobro koga smeju, a koga ne smeju da diraju i kada moraju da zažmure.
    I onda odluče da uzmu maaalo parčence kolača, jer više i ne smeju - izgubiće posao ili će otići glava. Počnu sa obezbeđenjem lokala, pa ako se pokažu, onda "bizmismena" i na kraju onih kontraverznih ili političara. Oni "pouzdaniji" dobiju da nadgledaju posao.
    Elem, tako ono što bi kao trebalo da sprečavaju, ujedno se i odvija pod njinom kontrolom i budnim okom. Oni gore, naravno srećni, jer je sve, pa i posao pod kontrolom. Tu i tamo, doduše, uleti neki padobranac. Proba na brzinu da zaradi ili diluje, ali pojede ga mrak ili aps, dok kažeš keks postane TV statistika. Svi srećni, pa i oni koji plaćaju reket.
    Svi sem nas poštenih sugrađana - "miševa" kojima i dalje "ništa nije jasno", pa u čudu i iz jeda ovde ostavljamo anonimne komentare. Imenom se naravno ne sme, e da nam ne bi mečka ili marica zaigrali pred vratima.
  • 09.10.2013 10:11
    @Jojo
    Da, steroidi su krivi..
  • daca

    09.10.2013 09:59
    mala je razlika
    Policijac ili kriminalac = mala je tu razlika!!!!!!!
  • jojo

    09.10.2013 09:57
    Eto kako STEROIDI dovode do psihičke nestabilnosti... bockajte se u guze nabildovane, pucajte na sve strane... Užas!
  • hasselbaink

    09.10.2013 09:45
    ?
    Kako bi policajac koji se igra svojim oružjem
    bio manje glup kad bi rad na obezbeđenju kafića bio legalan?
  • Deki

    09.10.2013 09:40
    Unutrašnja kontrola
    1. Unutrašnja kontrola bi to sredila za 7dana - samo DA HOĆE!
    Obiđu sve locale, legitimišu obezbeđenje, provere ih za 5min I to je to - izgubi posao.

    2. Znadarmi imaju platu oko 70.000din+ malo li je? + beneficije
    3. Obični policajci imaju 35000+10000(dačićevih)+dežurstva+putni troškovi= 50.000+
  • Lee

    09.10.2013 09:35
    Pitanje?!
    Kako čike policajci održavaju red i mir u gradu, ako skoro svako veče rade obezbedjenje svih klubova u Laze Teleckog?!
  • 09.10.2013 09:22
    milicajac policajac penzioner..
    sve nekako ali sto prebijaju narkomane za racun i dug narko dilera to se ne moze pravdati uobicajenim mantrama o maloj plati i sl...a tek sto se tetoviraju, uzimaju anabolike...to staresine nebi smele nikako da tolerisu ili dolazimo do ove tacke gde smo sada a to je ne samo da su utopljeni u nasilne kriminalce nego su i gori od njih jer se kriju iz moci drzave kojoj bi trebali sluziti a ne svojim licnim interesima na kriminalan nacin. Policija je propala kada su za staresinski kadar poceli postavljati ljude sa akademije preko veza a bez i jednog dana policijskog iskustva i bez i najmanjih znanja o policijskom poslu...vode papire i gledaju da sve evidencije stimaju a za desavanja spolja nemaju predstavu sta se desava...Zakljucak, policija ne postoji, prepusteni ste sebi samima
  • Pokojni Toza

    09.10.2013 09:21
    Raspali se Bitlsi?!?!?
    Pa to i ptice na grani znaju da policajci rade obezbedjenje! A znaju i njihovi nadležni jer i oni dobijaju procenat da na to gledaju kroz prste! I tako u krug...ovaj zna za ovog ovaj za onog onaj za njegovog kuma pa tako to premijera i opet nazad do nekog prašinara. Nema tu kraja i nema nama pomoći....
    Zadnji neka ugasi svetlo!
  • Steva-NS

    09.10.2013 09:19
    .... prosto rečeno,sistem "kad može ON,mogu i JA"!Kad GAZDA ima "putera",šta očekivati!
  • 09.10.2013 09:01
    opet na nasu stetu
    Pustiti ih da rade u kaficima???

    Pa oni treba da zatvaraju te kafice, da kaznjavaju vlasnike i legitimisu goste ako za to bude potrebe a ne da niko od policije ne zalazi na takva mesta jel rade ,,njihovi,, pa je tamo anarhija! Kao sto i jeste slucaj u Laze Teleckog.
    Inace, da hoce da rese ovaj problem, kao i druge probleme, resili bi za jedan dan: novi zakon, primena zakona i stroge kazne!
  • 09.10.2013 08:59
    samo vas gledam
    Verovatno je siledzija imao postraumatski sindrom .Igrao je previse Counter Strike, napalio se .Salu na stranu.Velika vecina su korumpirani , bahati ,iskompleksirani.Sta znaci , oni su bogom dani da stoje na vratima, samo zato sto su etouniformisana lica, imaju znacku i pistolj.Pazi odavno se znalo da neki pripadnici policije rade kao "obezbedjenje" u klubovima.Da li oni uopste imaju kvalifikacije?Pa nije hvatanje kriminalaca isto sto i obezbedjenje na vratima .A staresine se prave mutave.Verovatno su i oni na visim instancama imali deo kolaca.Psiholog je zakazao na pregledu.Ako ga uopste i imaju.
  • Toma

    09.10.2013 08:53
    i šta sad?
    Policija kaže da ne može da izađe na kraj sa kršenjem zakona od strane njenih pripadnika.
    i ?
    jel treba mi građani nešto da uradimo ili?
    Čiji je to sad posao, čija krivica?

    Kakva je ovo tragikomedija od države.
    Kaki ministar taka i policija.

    Hoćemo pokrajinski sup da nam više narkodileri iz beograda ne određuju kadar
  • Bradilko

    09.10.2013 08:22
    Policajci sa tetovažama i krimi dosijeima
    Testovi za prijem u policiju su postali čista formalnost tj. besmislica.Psihološki pregled kao i fizički pregled je farsa.Znam da je do pre nekoliko godina bilo nezamislivo da kandidat za policajca ima tetovaže po telu,sada je skoro svaki tetoviran,da ne pominjem "žestoke" momke iz Žandarmerije,čast izuzecima.O dosijeima da ne govorim,oni se ne peglaju,gleda se veza tj. sistem "usluga za uslugu".
    Sve je to posledica nestručnog rada sa policajcima,prijemnih konkursa koji su,blagim rečnikom,namešteni,korupcije i kriminala u sistemu bezbednosti jedne države.Devastacija celokupnog društva se ogleda u policiji.
  • Centraš

    09.10.2013 08:21
    Uf, njuf, puf...
    Ma, zabraniti nošenje značke i naoružanja van dužnosti.Zamislite vojnika pod ugovorom, kako ide kući sa automatskom puškom sa sve 4 okvira. Svrati posle posla na par piva i objasni kolegi koliko komada staje u okvir...
  • -

    09.10.2013 08:18
    -
    pogledajte na fb kako zandarmi mecu slike svoje dece sa oruzjem
  • 09.10.2013 08:13
    Ne vidim sta fali i ovom zakonu sad. Mislim, koliko je tesko policiji (na duznosti) da proceslja saku jada od kafica, pa nema ih hiljadu, i legitimise obezbedjenje? Onaj ko se nadje tu, izgubi redovan posao. Za nekoliko takvih setnji, niko iz policije ne bi vise bio tu. Nego, jasno je da ovako odgovara svima. Osim kad se majmuni zaigraju, pa se pokokaju, pa stigne u novine, onda aj' malo da se divani.
  • 09.10.2013 08:08
    Svaki put kada uvece vidim patrolu dok izlazi iz Pezoa sav se najezim. Idu u onim novim uniformama zavrnutih rukava i istetoviravih podlaktica. Po pravilu svi celavi i nabildovani. Uvek nadr*anog pogleda. Vecini na vratu ispod kragne u predelu uha izbija neka tetovaza. Stanem tako i gledam ih pa sve kontam jel to ja vidim policajce ili one nafurane klince navijace, huligane, posto im je em recnik isti a i pokreti tela dok hodaju. Kada stanem na semaforu na crveno a oni u kolima stanu pored mene u drugoj traci i pogledam ih stvarno imam osecaj kao da sam video neke kabadahije, hajduke. Onako obore naslone onih sedista da bukvalno vise ni ne sede vec leze u kolima, celavi, napumpani, kao sto rekoh tetovirani, ludackog pogleda. A kada nam se ukrste pogledi imam osecaj kao da sam nekog huligana na ulici pogledao u oci a ovaj samo sto ne skoci da se bije samnom kao u fazonu "sta je, sta gledas". Kao gradjanin pocinjem da se plasim policije i njihove pojave, izgleda i ponasanja.
  • 09.10.2013 08:07
    Policija ne može da zna ? A ko će znati ko neće oni?
  • Alexa

    09.10.2013 08:07
    Truli zapad
    U Svedskoj, sve nocne klubove obezbedjuje policija. U punoj uniformi, sve sa pistoljem, ne pije nista, ne prica ni sa kim, stoji u cosku i ceka (99,9% vremena, u njihovom slucaju, da raja ode kuci). Al sve to dzaba kad prime u policiju nekog koga u inicijalnom skriningu nisu obelezili kao psiholoski nepodobnog da bude u posedu vatrenog oruzija (kao doticni koji se igraju pistoljima). Moze se i ovde to napraviti da policija preuzme legalno cuvanje nocnih klubova, sto da ne, al tek od onog trenutka kad vaspitaju svoje sluzbenike da pre izgube ruku nego da uzmu mito ili valjaju dop.
  • S.

    09.10.2013 08:06
    Sta ne mogu da izadju na kraj? Posalju zandarmeriju jednu noc iznenada sa oba kraja ulice i iz Mite Ruzica sa obe strane i pohapse bagru. Kazna po zakonu plus otkaz plus oduzimanje dozvole za nosenje oruzja (mada to verovatno ide automatski uz otkaz).
  • Srba

    09.10.2013 08:06
    ZNA SE
    Biće tu još svega,jer je to otišlo previše daleko ,a njih je sve više umešano i teško je odvojiti žito od kukolja.Oni voze džipove,kupuju stanove,prave kuće,kupuju kola i motore,a sve od plate...Saobraćajci isto to rade samo u blažem i manjem obliku,jer nije isto pustiti nekog što nije vezao pojas ili ima loše gume,dok ovi diluju prebijaju reketiraju ,kurče se i na kraju ubijaju...
  • Vojvodjanin

    09.10.2013 07:57
    Legalizujte
    Jednostavno im dajte da to rade legalno. Kako se može iznajmiti policija za snimanje filma? Odeš u SUP, platiš, malo ode u budžet malo njima...
  • ccc

    09.10.2013 07:56
    jel znas ti ko sam ja!
    Glumio "strogocu" tj mafijao...

    Ristic ce biti par meseci na psihijatriji pa ce mu biti vracena znacka i pistolj.
    Zivi bili pa videli.
  • 09.10.2013 07:55
    "Prijatelji i kolege poginulog policajca kao najveći problem pojedinih pripadnika MUP-a navode to što se u dokolici često igraju oružjem. - Bukvalno se igraju pištoljima: vrte ga, otvaraju, zatvaraju, škljockaju njime, a na ovaj način je već jedan naš kolega u Zmajevu poginuo u stanici. Metak ga ja pogodio kroz novine koje je čitao, a ubio ga je kolega, koji se, sedeći s njim u kancelariji, igrao pištoljem - pričaju policajci."

    Kakve dijabole. Policijski sluzbenik bi bas trebao da zna sta je pistolj i sta sa njime sme a sta ne sme da se radi, da moze da dodje do nesrece. Porazno je to sto neki godinama vec rade u policiji a to pravilo nisu naucili. Ovo me podseca na one jadnike koji su izginuli na vojnom poligonu. U pitanju je bila grupa potporucnika koji su posle nekoliko godina skolovanja trebali sledeci mesec da diplomiraju. Mesec dana pre izlaska sa akademije i odlaska u jedinice vojske oni na poligonu sutiraju granatu od 30mm. Par njih je poginulo a ostali ranjeni. Ne mogu da verujem da nekoliko godina skolovanja na vojnoj akademiji nije dovoljno da kretene nauci da se neeksplodirana sredstva ne smeju dirati. Ona se moraju obeleziti, udaljiti se odatle i pozvati jedinicu koja se bavi unistavanjem takvih sredstava. Hvala Bogu pa nema vise vojnog roka, inace bi nam deca bila prepustena takvim dijabolama na godinu dana.
  • novosadjanka

    09.10.2013 07:45
    "Ubistvo iz nehata koje se dogodilo pre tri dana u
    Kako ovo može biti ubistvo iz nehata? Neko dodje u kafanu punu ljudi, i pijan vitla pištoljem - i šta onda kaže? Ups, slučajno je bilo?
    To je daleko od nehata!
  • sandra

    09.10.2013 07:37
    "Generalno, cela ova oblast bi trebalo da bude uređena novim Zakonom o privatnom obezbeđenju koji je u skupštinskoj proceduri."

    Generalno, kompletan zakon vezan za bilo kakav oblik bezbednosti bi trebao HITNO da bude rekonstruisan. Drzava nam je u totalnom haosu, vodjena gomilom nesposobnjakovica na svakom polju.
  • 09.10.2013 07:37
    Otpor
    Pa gde je sada nacelnik policije da reaguje?
    Zasto nije sklonio svoje pripadnike iz ulice
    Laze Teleckog i zabranio im rad,kada je postao
    nacelnik policije.Sprecio bi tragediju i spasao
    jedan mlad zivot.
    VLAST I POLICIJA=MITO I KORUPCIJA
  • coco

    09.10.2013 07:29
    Oće l' nam sva policija da leti sa posla?
    A to ko ono:
    Prošle godine sam imao sex dva puta, a ove duplo ređe...
  • Baltazar

    09.10.2013 07:24
    Privatan posao
    Šta može policajac da radi ako mu je plata mala, ako se zajebao kreditom u švajcarcima i slično, a da je pošteno?

    Nije zidar, nije električar - može samo da obezbeđuje. Zašto je to nelegalno? Onda treba svima zabraniti da rade dodatno, jebiga. :)

    Da je to legalno, možda bi manje baraba bilo po obezbeđenjima?

    Budala koja se igra oružjem, još ako je pijan (kao u slučaju ovog ubistva) je druga priča - to nema veze da li je lovac, policajac i slično.

    Mada bi oružje po meni trebalo svima zabraniti - lepo 20 godina robije koga nađu na ulici s oružjem, a ako je probao neko razbojništvo i slično - 40 godina. Pa da razmisle ljudi. Previše je time lako ubiti čoveka - čak i "slučajno".
  • besan ker

    09.10.2013 07:23
    Jel' radi nešto ta unutrašnja kontrola, postoji li to uopšte? Jedan vikend da obiđu sve lokale i žestoko kazne ove što krše propise, da vidiš kakav bi red bio. Ali ne, poenta je da je sve to povezano i da vrh policije vrlo dobro zna za ove poslove, verovatno i ubira deo kajmaka od svega toga.
  • Rasa sa salasa

    09.10.2013 07:21
    "Obezbedjuju klubove"?

    To se kaze - reketiraju!

    Policija nam je bruka i sramota. Gomila nadobudnih i iskompleksiranih nacionalista debelo ogrezlih u kriminal.

    Nema casti izuzecima. Izuzeci znaju sta vecina radi, i cute.
  • Banda bre

    09.10.2013 07:20
    Banda pokvarena,fuck the police!!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna